Titlebar

Export bibliographic data
Literature by the same author
plus on the publication server
plus at Google Scholar

 

Ein Framework zur Integration des Identifikationskonzeptes in die Marketingforschung

Title data

Popp, Bastian:
Ein Framework zur Integration des Identifikationskonzeptes in die Marketingforschung.
In: Roth, Stefan (Hrsg.): Aktuelle Beiträge zur Dienstleistungsforschung. - Wiesbaden : Springer Gabler , 2013 . - pp. 151-169
ISBN 978-3-658-00253-4 ; 978-3-658-00252-7

Official URL: Volltext

Further data

Item Type: Article in a book
Refereed: No
Institutions of the University: Faculties > Faculty of Law, Business and Economics > Department of Business Administration
Faculties > Faculty of Law, Business and Economics > Department of Business Administration > Lehrstuhl Betriebswirtschaftslehre VIII - Marketing und Dienstleistungsmanagement > Lehrstuhl Betriebswirtschaftslehre VIII - Marketing und Dienstleistungsmanagement - Univ.-Prof. Dr. Herbert Woratschek
Faculties
Faculties > Faculty of Law, Business and Economics
Faculties > Faculty of Law, Business and Economics > Department of Business Administration > Lehrstuhl Betriebswirtschaftslehre VIII - Marketing und Dienstleistungsmanagement
Result of work at the UBT: Yes
DDC Subjects: 300 Social sciences > 330 Economics
Date Deposited: 24 Mar 2014 15:36
Last Modified: 26 Sep 2014 13:22
URI: https://eref.uni-bayreuth.de/id/eprint/184