Titlebar

Export bibliographic data
Literature by the same author
plus on the publication server
plus at Google Scholar

 

Person- und Verhaltensattribute als Bedingungen für individuellen Absatzerfolg

Title data

Orth, Michael:
Person- und Verhaltensattribute als Bedingungen für individuellen Absatzerfolg.
1991 . - VI, 183 p.
( Doctoral thesis, 1991 , Universität Bayreuth, Rechts- und Wirtschaftswissenschaftliche Fakultät)

Further data

Item Type: Doctoral thesis
Keywords: Absatz; Außendienst; Erfolg; Persönlichkeit; Persönlichkeitsstruktur; Verkäufer
Institutions of the University: Faculties > Faculty of Law, Business and Economics > Department of Business Administration
Faculties > Faculty of Law, Business and Economics > Department of Business Administration > Former Professors
Faculties
Faculties > Faculty of Law, Business and Economics
Result of work at the UBT: Yes
DDC Subjects: 300 Social sciences > 330 Economics
Date Deposited: 18 Jan 2016 14:21
Last Modified: 18 Jan 2016 14:21
URI: https://eref.uni-bayreuth.de/id/eprint/26793