Titlebar

Export bibliographic data
Literature by the same author
plus on the publication server
plus at Google Scholar

 

Determinanten des unternehmerischen Erfolgs in den neuen Bundesländern : Eine empirische Untersuchung mittelständischer Industrieunternehmen in Sachsen, Sachsen-Anhalt und Thüringen

Title data

Herzog, Marc:
Determinanten des unternehmerischen Erfolgs in den neuen Bundesländern : Eine empirische Untersuchung mittelständischer Industrieunternehmen in Sachsen, Sachsen-Anhalt und Thüringen.
Frankfurt am Main : Lang , 1996 . - 258 p. - (Europäische Hochschulschriften : Reihe 5, Volks- und Betriebswirtschaft ; 1941 )
ISBN 3-631-30011-5
( Doctoral thesis, 1996 , Universität Bayreuth, Rechts- und Wirtschaftswissenschaftliche Fakultät)

Further data

Item Type: Doctoral thesis
Keywords: Deutschland <Östliche Länder>; Geschichte 1993; Klein- und Mittelbetrieb; Sachsen; Sachsen-Anhalt; Thüringen; Umfrage; Unternehmenserfolg
Institutions of the University: Faculties > Faculty of Law, Business and Economics > Department of Business Administration
Faculties > Faculty of Law, Business and Economics > Department of Business Administration > Former Professors
Faculties
Faculties > Faculty of Law, Business and Economics
Result of work at the UBT: Yes
DDC Subjects: 300 Social sciences > 330 Economics
Date Deposited: 04 Feb 2016 07:46
Last Modified: 04 Feb 2016 07:46
URI: https://eref.uni-bayreuth.de/id/eprint/27823