Titlebar

Export bibliographic data
Literature by the same author
plus on the publication server
plus at Google Scholar

 

Theoretische Entwicklung und empirisch-praktische Umsetzung eines kundenorientierten Analysemodells des strategischen Krankenhaus-Marketing

Title data

Cruse, Niklas A. H.:
Theoretische Entwicklung und empirisch-praktische Umsetzung eines kundenorientierten Analysemodells des strategischen Krankenhaus-Marketing.
2004
( Doctoral thesis, 2004 , Universität Bayreuth, Rechts- und Wirtschaftswissenschaftliche Fakultät)

Further data

Item Type: Doctoral thesis
Keywords: Deutschland; Krankenhaus; Kundenmanagement; Marketing; Strategisches Management
Institutions of the University: Faculties
Faculties > Faculty of Law, Business and Economics
Faculties > Faculty of Law, Business and Economics > Department of Economics
Faculties > Faculty of Law, Business and Economics > Department of Economics > Former Professors
Result of work at the UBT: Yes
DDC Subjects: 300 Social sciences > 330 Economics
Date Deposited: 10 Feb 2016 12:13
Last Modified: 10 Nov 2016 10:04
URI: https://eref.uni-bayreuth.de/id/eprint/28798