Titlebar

Export bibliographic data
Literature by the same author
plus on the publication server
plus at Google Scholar

 

Die Verbraucherinformation und der informierte Verbraucher zwischen Selbstüberschätzung und Informationsüberlastung

Title data

Diekmann, Larissa ; Germelmann, Claas Christian:
Die Verbraucherinformation und der informierte Verbraucher zwischen Selbstüberschätzung und Informationsüberlastung.
In: Möstl, Markus (ed.): Europäisierung des Lebensmittelrechts : Verrechtlichung der Lebensmittelwirtschaft. - Frankfurt am Main : Fachmedien Recht und Wirtschaft, dfv Mediengruppe , 2017 . - pp. 63-82 . - (Schriften zum Lebensmittelrecht ; 36 )
ISBN 978-3-8005-1669-8

Further data

Item Type: Article in a book
Refereed: No
Institutions of the University: Faculties > Faculty of Law, Business and Economics
Faculties > Faculty of Law, Business and Economics > Department of Business Administration
Faculties > Faculty of Law, Business and Economics > Department of Business Administration > Lehrstuhl Betriebswirtschaftslehre III - Marketing und Konsumentenverhalten
Faculties > Faculty of Law, Business and Economics > Department of Business Administration > Lehrstuhl Betriebswirtschaftslehre III - Marketing und Konsumentenverhalten > Lehrstuhl Betriebswirtschaftslehre III - Marketing und Konsumentenverhalten - Univ.-Prof. Dr. Claas Christian Germelmann
Profile Fields
Profile Fields > Emerging Fields
Profile Fields > Emerging Fields > Innovation and Consumer Protection
Faculties
Result of work at the UBT: Yes
DDC Subjects: 300 Social sciences > 330 Economics
Date Deposited: 20 Apr 2017 13:06
Last Modified: 20 Apr 2017 13:06
URI: https://eref.uni-bayreuth.de/id/eprint/36806