Veröffentlichungen "Harnischmacher, Jannike"

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Anzahl der Einträge: 3.

2024

Harnischmacher, Jannike:
In This Choice Architecture and Beyond! A Quasi-Experimental Field Study Exploring Temporal Spillover Effects of Nudges.
In: Jeseo, Vincent ; Allen, Juliann (Hrsg.): Welcome to The New Normal: Life After The Chaos : Proceedings of the 2023 AMS Annual Conference, New Orleans, LA, USA, May 17–19, 2023. - Cham : Springer , 2024 . - S. 87-98 . - (Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science )
ISBN 978-3-031-49038-5
DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-031-49039-2_9

Harnischmacher, Jannike:
Nudging Physical Distance During COVID-19 : Short-Term and Long-Term Wear-Out Effects of Nudges in a Retail Setting.
In: Jeseo, Vincent ; Allen, Juliann (Hrsg.): Welcome to The New Normal: Life After The Chaos : Proceedings of the 2023 AMS Annual Conference, New Orleans, LA, USA, May 17–19, 2023. - Cham : Springer , 2024 . - S. 197-207 . - (Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science )
ISBN 978-3-031-49038-5
DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-031-49039-2_19

2022

Harnischmacher, Jannike ; Merkl, Lisa-Marie ; Germelmann, Claas Christian:
Following the Tracks of Salience Nudges : Short-Term Effects and Long-Term Wear-Out Effects of a Salience Nudge in a Retail Setting.
2022
Veranstaltung: French-Austrian-German Workshop on Consumer Behaviour , 03. – 05.07.2022 , Saarbrücken, Deutschland.
(Veranstaltungsbeitrag: Kongress/Konferenz/Symposium/Tagung , Vortrag )

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