Gruppieren nach:
Jahr |
PersonAnzahl der Einträge: 2.
O
Otundo, Billian K. ; Doumbia, Lamine:
Exploring the significance of toponyms in the university linguistics curriculum : insights from Kibera in Kenya and Sabalibougou in Mali.
In: Curriculum Perspectives.
Bd. 43
(2023)
Heft 1
.
- S. 105-115.
ISSN 2367-1793
DOI: https://doi.org/10.1007/s41297-023-00203-0
T
Turner, Irina:
Decolonisation through Digitalisation? African Languages at South African Universities.
In: Curriculum Perspectives.
Bd. 43
(2023)
Heft Suppl. 1
.
- S. 73-82.
ISSN 2367-1793
DOI: https://doi.org/10.1007/s41297-023-00196-w
URL für die Einbettung dieser Seite in externe WWW-Seiten:
https://eref.uni-bayreuth.de/cgi/exportview/journal/Curriculum_Perspectives/XML/Curriculum_Perspectives.xml