Zeitschrift: International Marketing Review

Eine Ebene nach oben ...
Exportieren als [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Gruppieren nach: Jahr | Person
Springe zu: B | S
Anzahl der Einträge: 3.

B

Baum, Matthias ; Sui, Sui ; Malhotra, Shavin:
A vicarious learning perspective on the relationship between home-peer performance and export intensity among SMEs.
In: International Marketing Review. Bd. 40 (2023) Heft 2 . - S. 197-223.
ISSN 1758-6763
DOI: https://doi.org/10.1108/IMR-01-2022-0026

Brand, Benedikt Martin ; Baier, Daniel:
Measuring country of origin effects in online shopping implicitly : a discrete choice analysis approach.
In: International Marketing Review. Bd. 39 (2022) Heft 4 . - S. 955-983.
ISSN 1758-6763
DOI: https://doi.org/10.1108/IMR-03-2021-0139

S

Sui, Sui ; Yu, Zhihao ; Baum, Matthias:
Prevalence and longitudinal trends of early internationalisation patterns among Canadian SMEs.
In: International Marketing Review. Bd. 29 (2012) Heft 5 . - S. 519-535.
ISSN 1758-6763
DOI: https://doi.org/10.1108/02651331211260368

Diese Liste wurde am Thu Nov 21 11:45:57 2024 CET generiert.
[Zum Seitenanfang]
URL für die Einbettung dieser Seite in externe WWW-Seiten:
https://eref.uni-bayreuth.de/cgi/exportview/journal/International_Marketing_Review/XML/International_Marketing_Review.xml