Zeitschrift: Journal of Science Teacher Education

Eine Ebene nach oben ...
Exportieren als [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Gruppieren nach: Jahr | Person
Springe zu: 2019
Anzahl der Einträge: 1.

2019

Scharfenberg, Franz-Josef ; Bogner, Franz X.:
A role-play-based tutor training in pre-service teacher education for developing procedural pedagogical content knowledge by optimizing tutor-student interactions in the context of an outreach lab.
In: Journal of Science Teacher Education. Bd. 30 (2019) Heft 5 . - S. 461-482.
ISSN 1573-1847
DOI: https://doi.org/10.1080/1046560X.2019.1583034

Diese Liste wurde am Wed Apr 24 11:09:40 2024 CEST generiert.
[Zum Seitenanfang]
URL für die Einbettung dieser Seite in externe WWW-Seiten:
https://eref.uni-bayreuth.de/cgi/exportview/journal/Journal_of_Science_Teacher_Education/XML/Journal_of_Science_Teacher_Education.xml