Gruppieren nach:
Jahr |
PersonSpringe zu:
B |
G |
L |
S |
WAnzahl der Einträge: 7.
B
Balázs, Ákos ; Guthe, Michael ; Klein, Reinhard:
Efficient trimmed NURBS tessellation.
In: Journal of WSCG.
Bd. 12
(2004)
Heft 1-3
.
- S. 27-33.
ISSN 1213-6972
G
Guthe, Michael ; Balázs, Ákos ; Klein, Reinhard:
GPU-based Appearance Preserving Trimmed NURBS Rendering.
In: Journal of WSCG.
Bd. 14
(2006)
Heft 1-3
.
- S. 1-8.
ISSN 1213-6972
Guthe, Michael ; Borodin, Pavel ; Klein, Reinhard:
Fast and accurate Hausdorff distance calculation between meshes.
In: Journal of WSCG.
Bd. 13
(2005)
Heft 2
.
- S. 41-48.
ISSN 1213-6972
Guthe, Michael ; Klein, Reinhard:
Efficient NURBS Rendering using View-Dependent LOD and Normal Maps.
In: Journal of WSCG.
Bd. 11
(2003)
Heft 1-3
.
ISSN 1213-6972
L
Lobachev, Oleg ; Schmidt, Martin ; Guthe, Michael:
Optimizing Multiple Camera Positions for the Deflectometric Measurement of Multiple Varying Targets.
In: Journal of WSCG.
Bd. 21
(2013)
Heft 2
.
- S. 145-152.
ISSN 1213-6972
S
Schmidt, Martin ; Lobachev, Oleg ; Guthe, Michael:
Coherent metropolis light transport on the GPU using speculative mutations.
In: Journal of WSCG.
Bd. 24
(2016)
Heft 1
.
- S. 1-8.
ISSN 1213-6972
W
Wahl, Roland ; Massing, Manuel ; Degener, Patrick ; Guthe, Michael ; Klein, Reinhard:
Scalable Compression and Rendering of Textured Terrain Data.
In: Journal of WSCG.
Bd. 12
(2004)
Heft 1-3
.
- S. 521-528.
ISSN 1213-6972
URL für die Einbettung dieser Seite in externe WWW-Seiten:
https://eref.uni-bayreuth.de/cgi/exportview/journal/Journal_of_WSCG/XML/Journal_of_WSCG.xml