Veröffentlichungen "Rupprecht, Lea"

Eine Ebene nach oben ...
Exportieren als [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Gruppieren nach: Publikationsform | Jahr
Anzahl der Einträge: 5.

Artikel in einer Zeitschrift

Kreuzer, Thomas ; Röglinger, Maximilian ; Rupprecht, Lea:
Customer-centric prioritization of process improvement projects.
In: Decision Support Systems. Bd. 133 (2020) . - 113286.
ISSN 1873-5797
DOI: https://doi.org/10.1016/j.dss.2020.113286

Frank, Lukas ; Poll, Rouven ; Rupprecht, Lea ; Röglinger, Maximilian:
Design Heuristics for Customer-Centric Business Processes.
In: Business Process Management Journal. Bd. 26 (2020) Heft 6 . - S. 1283-1305.
ISSN 1463-7154
DOI: https://doi.org/10.1108/BPMJ-06-2019-0257

Kratzer, Simon ; Lohmann, Patrick ; Röglinger, Maximilian ; Rupprecht, Lea ; zur Mühlen, Michael:
The Role of the Chief Process Officer in Organizations.
In: Business Process Management Journal. Bd. 25 (2019) Heft 4 . - S. 688-706.
ISSN 1463-7154
DOI: https://doi.org/10.1108/BPMJ-07-2017-0192

Aufsatz in einem Buch

Poll, Rouven ; Polyvyanyy, Artem ; Rosemann, Michael ; Röglinger, Maximilian ; Rupprecht, Lea:
Process Forecasting : Towards Proactive Business Process Management.
In: Proceedings of the 16th International Conference on Business Process Management (BPM). - Sidney, Australia , 2018 . - S. 496-512
ISBN 978-3-319-98647-0

Waldmann, Daniela ; Utz, Lena ; Müller, Anna-Luisa ; Rupprecht, Lea:
Self-Services : Do Not Leave Your Customers Alone with the Technology.
In: Proceedings of the 12th International Conference on Wirtschaftsinformatik (WI). - Osnabrück, Germany , 2015
ISBN 978-3-00-049184-9

Diese Liste wurde am Fri Nov 22 08:50:22 2024 CET generiert.
[Zum Seitenanfang]
URL für die Einbettung dieser Seite in externe WWW-Seiten:
https://eref.uni-bayreuth.de/XML/person_gndid/1196228027.xml