Titlebar

Export bibliographic data
Literature by the same author
plus on the publication server
plus at Google Scholar

 

Interkulturelle Strategien angesichts der Globalisierung der Luxusgütermärkte : Eine theoretische und empirische Analyse anhand ausgewählter chinesischer Luxusgütermärkte

Title data

Wu, Jiani:
Interkulturelle Strategien angesichts der Globalisierung der Luxusgütermärkte : Eine theoretische und empirische Analyse anhand ausgewählter chinesischer Luxusgütermärkte.
Bayreuth : P.C.O.-Verlag , 2011 . - 230 S. - (Schriften zur Nationalökonomie ; 57 )
ISBN 978-3-941678-24-8
( Doctoral thesis, 2010 , Universität Bayreuth, Rechts- und Wirtschaftswissenschaftliche Fakultät)

Related URLs

Further data

Item Type: Doctoral thesis
Keywords: China; Interkulturelles Management; Internationalisierung; Luxusgütermarkt; Luxusware; Markenpolitik; Marketing
Institutions of the University: Faculties
Faculties > Faculty of Law, Business and Economics
Faculties > Faculty of Law, Business and Economics > Department of Economics
Faculties > Faculty of Law, Business and Economics > Department of Economics > Former Professors
Result of work at the UBT: Yes
DDC Subjects: 300 Social sciences > 330 Economics
Date Deposited: 14 Dec 2015 07:57
Last Modified: 11 Nov 2016 09:21
URI: https://eref.uni-bayreuth.de/id/eprint/24687