Titlebar

Export bibliographic data
Literature by the same author
plus on the publication server
plus at Google Scholar

 

Kundenbindung in Dienstleistungsnetzwerken am Beispiel des Sporttourismus : Erfolgs- und Störfaktoren in der Service-Profit-Chain aus Sicht des Destinationsmanagements

Title data

Woratschek, Herbert ; Horbel, Chris:
Kundenbindung in Dienstleistungsnetzwerken am Beispiel des Sporttourismus : Erfolgs- und Störfaktoren in der Service-Profit-Chain aus Sicht des Destinationsmanagements.
In: Bruhn, Manfred ; Homburg, Christian (Hrsg.): Handbuch Kundenbindungsmanagement. 6. Auflage. - Wiesbaden : Gabler , 2008 . - pp. 295-319
ISBN 978-3-8349-0573-4

Official URL: Volltext

Further data

Item Type: Article in a book
Refereed: No
Institutions of the University: Faculties > Faculty of Law, Business and Economics > Department of Business Administration > Lehrstuhl Betriebswirtschaftslehre VIII - Marketing und Dienstleistungsmanagement > Lehrstuhl Betriebswirtschaftslehre VIII - Marketing und Dienstleistungsmanagement - Univ.-Prof. Dr. Herbert Woratschek
Faculties
Faculties > Faculty of Law, Business and Economics
Faculties > Faculty of Law, Business and Economics > Department of Business Administration
Faculties > Faculty of Law, Business and Economics > Department of Business Administration > Lehrstuhl Betriebswirtschaftslehre VIII - Marketing und Dienstleistungsmanagement
Result of work at the UBT: Yes
DDC Subjects: 300 Social sciences > 330 Economics
Date Deposited: 23 Oct 2014 11:15
Last Modified: 05 Feb 2015 13:13
URI: https://eref.uni-bayreuth.de/id/eprint/3077