Titlebar

Export bibliographic data
Literature by the same author
plus on the publication server
plus at Google Scholar

 

Franchising als Internationalisierungsstrategie - Standortplanung für Dienstleistungsunternehmen

Title data

Woratschek, Herbert ; Roth, Stefan ; Pastowski, Sven:
Franchising als Internationalisierungsstrategie - Standortplanung für Dienstleistungsunternehmen.
In: Bruhn, Manfred ; Stauss, Bernd (Hrsg.): Internationalisierung von Dienstleistungen : Forum Dienstleistungsmanagement. - Wiesbaden : Gabler , 2005 . - pp. 171-200
ISBN 3-409-12664-3

Official URL: Volltext

Further data

Item Type: Article in a book
Refereed: No
Institutions of the University: Faculties > Faculty of Law, Business and Economics > Department of Business Administration > Lehrstuhl Betriebswirtschaftslehre VIII - Marketing und Dienstleistungsmanagement > Lehrstuhl Betriebswirtschaftslehre VIII - Marketing und Dienstleistungsmanagement - Univ.-Prof. Dr. Herbert Woratschek
Faculties
Faculties > Faculty of Law, Business and Economics
Faculties > Faculty of Law, Business and Economics > Department of Business Administration
Faculties > Faculty of Law, Business and Economics > Department of Business Administration > Lehrstuhl Betriebswirtschaftslehre VIII - Marketing und Dienstleistungsmanagement
Result of work at the UBT: Yes
DDC Subjects: 300 Social sciences > 330 Economics
Date Deposited: 23 Oct 2014 09:26
Last Modified: 05 Feb 2015 12:47
URI: https://eref.uni-bayreuth.de/id/eprint/3090