Titlebar

Export bibliographic data
Literature by the same author
plus on the publication server
plus at Google Scholar

 

Neue Forschungsperspektiven im Dienstleistungsmarketing unter besonderer Berücksichtigung von Kooperation und Wettbewerb

Title data

Woratschek, Herbert:
Neue Forschungsperspektiven im Dienstleistungsmarketing unter besonderer Berücksichtigung von Kooperation und Wettbewerb.
In: Fliess, Sabine (Hrsg.): Tendenzen im Dienstleistungsmarketing: vom Marketing zum Management. - Wiesbaden : Dt. Univ.-Verl. , 2003 . - pp. 221-238
ISBN 3-8244-7999-0

Official URL: Volltext

Further data

Item Type: Article in a book
Refereed: No
Institutions of the University: Faculties > Faculty of Law, Business and Economics > Department of Business Administration > Lehrstuhl Betriebswirtschaftslehre VIII - Marketing und Dienstleistungsmanagement > Lehrstuhl Betriebswirtschaftslehre VIII - Marketing und Dienstleistungsmanagement - Univ.-Prof. Dr. Herbert Woratschek
Faculties
Faculties > Faculty of Law, Business and Economics
Faculties > Faculty of Law, Business and Economics > Department of Business Administration
Faculties > Faculty of Law, Business and Economics > Department of Business Administration > Lehrstuhl Betriebswirtschaftslehre VIII - Marketing und Dienstleistungsmanagement
Result of work at the UBT: Yes
DDC Subjects: 300 Social sciences > 330 Economics
Date Deposited: 28 Oct 2014 09:51
Last Modified: 05 Feb 2015 10:53
URI: https://eref.uni-bayreuth.de/id/eprint/3138