Titlebar

Export bibliographic data
Literature by the same author
plus on the publication server
plus at Google Scholar

 

Riedmann-Streitz, Christine: Gibt es noch Marken in der Zukunft? : Hybrid Brands - Eine Zukunftsvision für starke Marken. 2017

Title data

Ströbel, Tim:
Review of: Riedmann-Streitz, Christine: Gibt es noch Marken in der Zukunft? : Hybrid Brands - Eine Zukunftsvision für starke Marken. 2017.
In: Transfer, Werbeforschung & Praxis. Vol. 63 (2017) . - p. 81.
ISSN 1436-798X

Further data

Item Type: Review
Refereed: Yes
Institutions of the University: Faculties > Faculty of Law, Business and Economics > Department of Business Administration > Lehrstuhl Betriebswirtschaftslehre VIII - Marketing und Dienstleistungsmanagement > Lehrstuhl Betriebswirtschaftslehre VIII - Marketing und Dienstleistungsmanagement - Univ.-Prof. Dr. Herbert Woratschek
Result of work at the UBT: No
DDC Subjects: 300 Social sciences > 330 Economics
Date Deposited: 19 Nov 2019 12:59
Last Modified: 19 Nov 2019 12:59
URI: https://eref.uni-bayreuth.de/id/eprint/53251