Literature by the same author
plus at Google Scholar

Bibliografische Daten exportieren
 

Kognitive und emotionale Dimensionen des Lehr- und Lernziels Toleranz im Fremdsprachenunterricht

Title data

Otto, Wolf-Dieter:
Kognitive und emotionale Dimensionen des Lehr- und Lernziels Toleranz im Fremdsprachenunterricht.
In: Arbeitskreis Deutsch als Fremdsprache beim DAAD (AKDaF) (ed.): Lern- und Studienstandort Deutschland ; Emotion und Kognition ; Lernen mit neuen Medien. - Regensburg : Fachverband Deutsch als Fremdsprache , 1998 . - pp. 136-151 . - (Materialien Deutsch als Fremdsprache ; 47 )
ISBN 3-88246-191-8

Further data

Item Type: Article in a book
Refereed: Yes
Institutions of the University: Faculties
Faculties > Faculty of Languages and Literature
Faculties > Faculty of Languages and Literature > Chair Intercultural German Studies
Faculties > Faculty of Languages and Literature > Chair Intercultural German Studies > Chair Intercultural German Studies - Univ.-Prof. Dr. Gesine Schiewer
Result of work at the UBT: Yes
DDC Subjects: 400 Language > 400 Language
400 Language > 430 German and related languages
800 Literature
Date Deposited: 19 Aug 2015 07:25
Last Modified: 19 Aug 2015 07:25
URI: https://eref.uni-bayreuth.de/id/eprint/18381