Titelangaben
Otundo, Billian K.:
Student teachers' attitudes toward translanguaging in formal learning vis-à-vis informal interaction : A survey of a university in Kenya.
In: Mohr, Susanne ; Ferrara, Lindsay
(Hrsg.):
Learning Languages, Being Social : Informal Language Learning and Socialization in Additional Languages. -
Berlin
: De Gruyter Mouton
,
2024
. - S. 231-260
. - (Anthropological Linguistics
; 7
)
ISBN 978-3-11-079467-0
DOI: https://doi.org/10.1515/9783110794670-009
Weitere Angaben
Publikationsform: | Aufsatz in einem Buch |
---|---|
Begutachteter Beitrag: | Ja |
Institutionen der Universität: | Fakultäten > Sprach- und Literaturwissenschaftliche Fakultät > Lehrstuhl Englische Sprachwissenschaft |
Titel an der UBT entstanden: | Ja |
Themengebiete aus DDC: | 400 Sprache > 410 Linguistik |
Eingestellt am: | 13 Sep 2024 05:26 |
Letzte Änderung: | 13 Sep 2024 05:26 |
URI: | https://eref.uni-bayreuth.de/id/eprint/90402 |