Zeitschrift: Education Research International

Eine Ebene nach oben ...
Exportieren als [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Gruppieren nach: Jahr | Person
Springe zu: S
Anzahl der Einträge: 2.

S

Schumm, Maximiliane ; Bogner, Franz X.:
How Environmental Attitudes interact with Cognitive Learning in a Science Lesson Module.
In: Education Research International. (2016) . - 6136527.
ISSN 2090-4010
DOI: https://doi.org/10.1155/2016/6136527

Schmid, Sarah ; Bogner, Franz X.:
Effects of Students’ Effort Scores in a Structured Inquiry Unit on Long-Term Recall Abilities of Content Knowledge.
In: Education Research International. (2015) . - 826734.
ISSN 2090-4010
DOI: https://doi.org/10.1155/2015/826734

Diese Liste wurde am Thu Nov 21 11:53:24 2024 CET generiert.
[Zum Seitenanfang]
URL für die Einbettung dieser Seite in externe WWW-Seiten:
https://eref.uni-bayreuth.de/cgi/exportview/journal/Education_Research_International/XML/Education_Research_International.xml