Zeitschrift: International Journal on Media Management

Eine Ebene nach oben ...
Exportieren als [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Gruppieren nach: Jahr | Person
Springe zu: 2018 | 2013 | 2001
Anzahl der Einträge: 3.

2018

Lis, Bettina ; Nienstedt, Heinz-Werner ; Günster, Christoph:
No public value without a valued public : An international comparison between Public Service Broadcasters in Germany and the United Kingdom.
In: International Journal on Media Management. Bd. 20 (2018) Heft 1 . - S. 25-50.
ISSN 1424-1250
DOI: https://doi.org/10.1080/14241277.2017.1389730

2013

Lis, Bettina ; Post, Martin:
What's on TV? The Impact of Brand Image and Celebrity Credibility on Television Consumption from an Ingredient Branding Perspective.
In: International Journal on Media Management. Bd. 15 (2013) Heft 4 . - S. 229-244.
ISSN 1424-1250
DOI: https://doi.org/10.1080/14241277.2013.863099

2001

Kundisch, Dennis ; Wolfersberger, Peter ; Klöpfer, Elisabeth:
Enabling eCCRM : Multi-Channel Model and Management for Financial eServices.
In: International Journal on Media Management. Bd. 3 (2001) Heft 2 . - S. 91-104.
ISSN 1424-1250
DOI: https://doi.org/10.1080/14241270109389952

Diese Liste wurde am Thu Nov 21 11:42:45 2024 CET generiert.
[Zum Seitenanfang]
URL für die Einbettung dieser Seite in externe WWW-Seiten:
https://eref.uni-bayreuth.de/cgi/exportview/journal/bb2100eaff6ad44dc9f2601a0b37a942/XML/bb2100eaff6ad44dc9f2601a0b37a942.xml