Zeitschrift: Journal of Biological Education

Eine Ebene nach oben ...
Exportieren als [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Gruppieren nach: Jahr | Person
Springe zu: F | K | R | S
Anzahl der Einträge: 5.

F

Franke, Gaitano ; Bogner, Franz X.:
How does integrating alternative conceptions into lessons influence pupils’ situational emotions and learning achievement?
In: Journal of Biological Education. Bd. 47 (2013) Heft 1 . - S. 1-11.
ISSN 0021-9266
DOI: https://doi.org/10.1080/00219266.2012.716777

K

Kossack, Alida ; Bogner, Franz X.:
How does a one-day environmental education programme support individual connectedness with nature?
In: Journal of Biological Education. Bd. 46 (2012) Heft 3 . - S. 180-187.
ISSN 0021-9266
DOI: https://doi.org/10.1080/00219266.2011.634016

R

Randler, Christoph ; Bogner, Franz X.:
Cognitive achievements in identification skills.
In: Journal of Biological Education. Bd. 40 (2006) Heft 4 . - S. 161-165.
ISSN 0021-9266
DOI: https://doi.org/10.1080/00219266.2006.9656038

Randler, Christoph ; Bogner, Franz X.:
Comparing methods of instruction using bird species identification skills as indicators.
In: Journal of Biological Education. Bd. 36 (2002) Heft 4 . - S. 181-188.
ISSN 0021-9266
DOI: https://doi.org/10.1080/00219266.2002.9655830

S

Schaal, Steffen ; Bogner, Franz X.:
Human visual perception - learning at workstations.
In: Journal of Biological Education. Bd. 40 (2005) Heft 1 . - S. 32-37.
ISSN 0021-9266
DOI: https://doi.org/10.1080/00219266.2005.9656006

Diese Liste wurde am Mon May 6 18:09:38 2024 CEST generiert.
[Zum Seitenanfang]
URL für die Einbettung dieser Seite in externe WWW-Seiten:
https://eref.uni-bayreuth.de/cgi/exportview/journal/Journal_of_Biological_Education/XML/Journal_of_Biological_Education.xml