Gruppieren nach:
Jahr |
PersonAnzahl der Einträge: 2.
M
Ma, Yang ; Kurscheidt, Markus:
Doing It the Chinese Way : The Politically-led Commercialization of Professional Football in China.
In: Journal of Global Sport Management.
Bd. 7
(2022)
Heft 3
.
- S. 355-371.
ISSN 2470-4075
DOI: https://doi.org/10.1080/24704067.2020.1753332
S
Ströbel, Tim ; Woratschek, Herbert ; Durchholz, Christian:
Clothes Make the Fan : the Effect of Team Merchandise Usage on Team Identification, Fan Satisfaction and Team Loyalty.
In: Journal of Global Sport Management.
Bd. 6
(2021)
Heft 2
.
- S. 185-202.
ISSN 2470-4075
DOI: https://doi.org/10.1080/24704067.2018.1531354
URL für die Einbettung dieser Seite in externe WWW-Seiten:
https://eref.uni-bayreuth.de/cgi/exportview/journal/Journal_of_Global_Sport_Management/XML/Journal_of_Global_Sport_Management.xml