Zeitschrift: World Journal of Education

Eine Ebene nach oben ...
Exportieren als [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Gruppieren nach: Jahr | Person
Springe zu: 2015 | 2013 | 2012 | 2011
Anzahl der Einträge: 5.

2015

Sotiriou, Sofoklis A. ; Bogner, Franz X.:
A 2200-year old inquiry-based, hands-on experiment in today’s science classrooms.
In: World Journal of Education. Bd. 5 (2015) Heft 2 . - S. 52-62.
ISSN 1925-0754
DOI: https://doi.org/10.5430/wje.v5n2p52

2013

Heyne, Thomas ; Bogner, Franz X.:
Drug Prevention by Increasing Self-Esteem: Influence of Teaching Approaches and Gender on Different Consumption Groups.
In: World Journal of Education. Bd. 3 (2013) Heft 1 . - S. 1-12.
ISSN 1925-0754
DOI: https://doi.org/10.5430/wje.v3n1p1

Meissner, Barbara ; Bogner, Franz X.:
Towards Cognitive Load Theory as Guideline for Instructional Design in Science Education.
In: World Journal of Education. Bd. 3 (2013) Heft 2 . - S. 24-37.
ISSN 1925-0754
DOI: https://doi.org/10.5430/wje.v3n2p24

2012

Heyne, Thomas ; Bogner, Franz X.:
Guided Learning at Workstations about Drug Prevention with Low Achievers in Health Education.
In: World Journal of Education. Bd. 2 (2012) Heft 6 . - S. 1-12.
ISSN 1925-0754
DOI: https://doi.org/10.5430/wje.v2n6p1

2011

Sturm, Heike ; Sturm, Gerd ; Bogner, Franz X.:
Track Model: A proposal of an interactive exhibit to learn aerodynamics.
In: World Journal of Education. Bd. 1 (2011) Heft 2 . - S. 136-142.
ISSN 1925-0754
DOI: https://doi.org/10.5430/wje.v1n2p136

Diese Liste wurde am Wed Nov 20 19:35:52 2024 CET generiert.
[Zum Seitenanfang]
URL für die Einbettung dieser Seite in externe WWW-Seiten:
https://eref.uni-bayreuth.de/cgi/exportview/journal/World_Journal_of_Education/XML/World_Journal_of_Education.xml