Gruppieren nach:
Jahr |
PersonAnzahl der Einträge: 6.
A
Multiplicities of (Il)literacy.
Hrsg.: Alber, Erdmute ; Kölbl, Carlos
cultura & psyché.
Bd. 4
(2023)
Heft 1
.
ISSN 2730-5732
Alber, Erdmute ; Kölbl, Carlos:
Multiplicities of (Il)literacy : An introduction.
In: cultura & psyché.
Bd. 4
(2023)
.
- S. 1-10.
ISSN 2730-5732
DOI: https://doi.org/10.1007/s43638-023-00082-2
Abou Moumouni, Issifou ; Krauß, Rebekka:
“Paperwork is so important!” : processes of literacising in bureaucratic contexts in Benin and Bolivia.
In: cultura & psyché.
Bd. 4
(2023)
Heft 1
.
- S. 85-106.
ISSN 2730-5732
DOI: https://doi.org/10.1007/s43638-023-00085-z
H
Häberlein, Tabea:
When parents die : Bereavement, decision-making and achieving adult personhood in rural Togo.
In: cultura & psyché.
Bd. 5
(2024)
.
- 4.
ISSN 2730-5732
DOI: https://doi.org/10.1007/s43638-024-00092-8
K
Kölbl, Carlos:
Decolonising education : An exploration in Bolivian-German relations.
In: cultura & psyché.
Bd. 3
(2022)
.
- S. 189-197.
ISSN 2730-5732
DOI: https://doi.org/10.1007/s43638-022-00043-1
Kölbl, Carlos:
Was war die Erlanger Handlungspsychologie? Eine dreiteilige Skizze.
In: cultura & psyché.
Bd. 2
(2021)
.
- S. 145-158.
ISSN 2730-5732
DOI: https://doi.org/10.1007/s43638-021-00028-6
URL für die Einbettung dieser Seite in externe WWW-Seiten:
https://eref.uni-bayreuth.de/cgi/exportview/journal/cultura_=26_psych=E9/XML/cultura_=26_psych=E9.xml