Projekte: AVTR: Optimal Electrical Powertrain via Adaptable Voltage and Transmission Ratio

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G

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Giegerich, Martin ; Koffel, S. ; Filimon, R. ; Grosch, J. L. ; Fühner, T. ; Wenger, Martin M. ; Gepp, Markus ; Lorentz, Vincent:
Electrothermal modeling and characterization of high capacity lithium-ion battery systems for mobile and stationary applications.
2013
Veranstaltung: IECON 2013 - 39th Annual Conference of the IEEE Industrial Electronics Society , Nov. 10–13, 2013 , Vienna, Austria.
(Veranstaltungsbeitrag: Kongress/Konferenz/Symposium/Tagung , Vortrag mit Paper )
DOI: https://doi.org/10.1109/IECON.2013.6700245

L

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Lorentz, Vincent ; Wenger, Martin M. ; John, Reiner ; März, Martin:
Electrification of the Powertrain in Automotive Applications : "Technology Push" or "Market Pull"?
In: Beeton, David ; Meyer, Gereon (Hrsg.): Electric Vehicle Business Models : Global Perspectives. - Cham : Springer, 2015 . - S. 35-51 . - (Lecture Notes in Mobility )
DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-319-12244-1_3

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