Titlebar

Export bibliographic data
Literature by the same author
plus on the publication server
plus at Google Scholar

 

Werbewirksames E-Mail-Marketing : Eine experimentelle Studie zur Wirkung formaler Gestaltungselemente der E-Mail-Kommunikation auf ausgewählte Konstrukte des Konsumentenverhaltens

Title data

Hampel, Stefan:
Werbewirksames E-Mail-Marketing : Eine experimentelle Studie zur Wirkung formaler Gestaltungselemente der E-Mail-Kommunikation auf ausgewählte Konstrukte des Konsumentenverhaltens.
Berlin : Logos , 2011 . - XIV, 415 S.
ISBN 978-3-8325-2754-9
( Doctoral thesis, 2011 , Universität Bayreuth, Rechts- und Wirtschaftswissenschaftliche Fakultät)

Related URLs

Further data

Item Type: Doctoral thesis
Keywords: E-Mail; Verbraucherverhalten; Werbewirkungsanalyse; Werbung
Institutions of the University: Faculties > Faculty of Law, Business and Economics > Department of Business Administration > Former Professors > Junior Professorship Business Administration - Direct Marketing - Juniorprof. Hajo Hippner
Faculties
Faculties > Faculty of Law, Business and Economics
Faculties > Faculty of Law, Business and Economics > Department of Business Administration
Faculties > Faculty of Law, Business and Economics > Department of Business Administration > Former Professors
Result of work at the UBT: Yes
DDC Subjects: 300 Social sciences > 330 Economics
Date Deposited: 14 Dec 2015 08:18
Last Modified: 14 Dec 2015 08:18
URI: https://eref.uni-bayreuth.de/id/eprint/24697