Titlebar

Export bibliographic data
Literature by the same author
plus on the publication server
plus at Google Scholar

 

Strategische Partnerschaften in ausgereiften Märkten : Eine Analyse am Beispiel des rheinhessischen Weinbaus

Title data

Vierling, Meinrad:
Strategische Partnerschaften in ausgereiften Märkten : Eine Analyse am Beispiel des rheinhessischen Weinbaus.
2005
( Doctoral thesis, 2005 , Universität Bayreuth, Rechts- und Wirtschaftswissenschaftliche Fakultät)

Further data

Item Type: Doctoral thesis
Keywords: Rheinhessen; Strategische Allianz; Weinbau
Institutions of the University: Faculties
Faculties > Faculty of Law, Business and Economics
Faculties > Faculty of Law, Business and Economics > Department of Economics
Faculties > Faculty of Law, Business and Economics > Department of Economics > Former Professors
Result of work at the UBT: Yes
DDC Subjects: 300 Social sciences > 330 Economics
Date Deposited: 15 Feb 2016 11:53
Last Modified: 10 Nov 2016 10:09
URI: https://eref.uni-bayreuth.de/id/eprint/27986