Titlebar

Export bibliographic data
Literature by the same author
plus on the publication server
plus at Google Scholar

 

Warum sehen sich Zuschauer Sport im Fernsehen an?

Title data

Woratschek, Herbert ; Schafmeister, Guido:
Warum sehen sich Zuschauer Sport im Fernsehen an?
In: Büch, Martin-Peter ; Maenning, Wolfgang ; Schulke, Hans-Jürgen (Hrsg.): Der Sportzuschauer als Konsument : Gast, Mitspieler, Manipulierter? - Köln : Sportverlag Strauß , 2006 . - pp. 65-84 . - (Wissenschaftliche Berichte und Materialien / Bundesinstitut für Sportwissenschaft ; 2006, 10 )
ISBN 3-939390-89-5

Official URL: Volltext

Further data

Item Type: Article in a book
Refereed: No
Institutions of the University: Faculties > Faculty of Law, Business and Economics > Department of Business Administration > Lehrstuhl Betriebswirtschaftslehre VIII - Marketing und Dienstleistungsmanagement > Lehrstuhl Betriebswirtschaftslehre VIII - Marketing und Dienstleistungsmanagement - Univ.-Prof. Dr. Herbert Woratschek
Faculties
Faculties > Faculty of Law, Business and Economics
Faculties > Faculty of Law, Business and Economics > Department of Business Administration
Faculties > Faculty of Law, Business and Economics > Department of Business Administration > Lehrstuhl Betriebswirtschaftslehre VIII - Marketing und Dienstleistungsmanagement
Result of work at the UBT: Yes
DDC Subjects: 300 Social sciences > 330 Economics
Date Deposited: 23 Oct 2014 09:08
Last Modified: 05 Feb 2015 13:18
URI: https://eref.uni-bayreuth.de/id/eprint/3088