Titlebar

Export bibliographic data
Literature by the same author
plus on the publication server
plus at Google Scholar

 

Die Bestimmungsfaktoren der Attraktivität einer Universität aus Sicht der Studierenden und der Unternehmen als Ansatzpunkte für das Universitätsmarketing

Title data

Germelmann, Claas Christian:
Die Bestimmungsfaktoren der Attraktivität einer Universität aus Sicht der Studierenden und der Unternehmen als Ansatzpunkte für das Universitätsmarketing.
2009
Event: Habilitationsvortrag , 2009 , Saarbrücken, Germany.
(Conference item: Other Event type, Other Presentation type)

Further data

Item Type: Conference item (Other)
Refereed: No
Institutions of the University: Faculties > Faculty of Law, Business and Economics > Department of Business Administration > Lehrstuhl Betriebswirtschaftslehre III - Marketing und Konsumentenverhalten > Lehrstuhl Betriebswirtschaftslehre III - Marketing und Konsumentenverhalten - Univ.-Prof. Dr. Claas Christian Germelmann
Faculties
Faculties > Faculty of Law, Business and Economics
Faculties > Faculty of Law, Business and Economics > Department of Business Administration
Faculties > Faculty of Law, Business and Economics > Department of Business Administration > Lehrstuhl Betriebswirtschaftslehre III - Marketing und Konsumentenverhalten
Profile Fields > Emerging Fields > Innovation and Consumer Protection
Profile Fields
Profile Fields > Emerging Fields
Result of work at the UBT: No
DDC Subjects: 300 Social sciences > 330 Economics
Date Deposited: 07 Apr 2016 12:57
Last Modified: 10 Nov 2016 06:36
URI: https://eref.uni-bayreuth.de/id/eprint/5972