Titlebar

Export bibliographic data
Literature by the same author
plus on the publication server
plus at Google Scholar

 

Versprechen, Vertrag und Vertrauen : Grundzüge einer versprechensbasierten Theorie des Unternehmens in der digitalen Ökonomie

Title data

Brink, Alexander:
Versprechen, Vertrag und Vertrauen : Grundzüge einer versprechensbasierten Theorie des Unternehmens in der digitalen Ökonomie.
In: Heidbrink, Ludger ; Lorch, Alexander ; Rauen, Verena (ed.): Handbuch Wirtschaftsphilosophie. Band 3. Praktische Wirtschaftsphilosophie. - Wiesbaden : Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH , 2020 . - pp. 1-15
ISBN 978-3-658-22106-5
DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-658-22141-6_25-1

Further data

Item Type: Article in a book
Refereed: Yes
Institutions of the University: Faculties > Faculty of Cultural Studies > Department of Philosophy > Professor Economic and Business Ethics > Professor Economic and Business Ethics - Univ.-Prof. Dr. Dr. Alexander Brink
Result of work at the UBT: Yes
DDC Subjects: 100 Philosophy and psychology > 170 Ethics
300 Social sciences > 330 Economics
Date Deposited: 17 Dec 2020 08:39
Last Modified: 17 Dec 2020 08:39
URI: https://eref.uni-bayreuth.de/id/eprint/61158