Titlebar

Export bibliographic data
Literature by the same author
plus on the publication server
plus at Google Scholar

 

Erfassung von Kundenpräferenzen für Produkte und Dienstleistungen

Title data

Baier, Daniel ; Brusch, Michael:
Erfassung von Kundenpräferenzen für Produkte und Dienstleistungen.
In: Baier, Daniel ; Brusch, Michael (Hrsg.): Conjointanalyse : Methoden - Anwendungen - Praxisbeispiele. - Berlin : Springer , 2009 . - pp. 3-17
ISBN 978-3-642-00753-8

Official URL: Volltext

Further data

Item Type: Article in a book
Refereed: Yes
Institutions of the University: Faculties > Faculty of Law, Business and Economics > Department of Business Administration > Lehrstuhl Betriebswirtschaftslehre XIV - Marketing und Innovation > Lehrstuhl Betriebswirtschaftslehre XIV - Marketing und Innovation - Univ.-Prof. Dr. Daniel Baier
Faculties
Faculties > Faculty of Law, Business and Economics
Faculties > Faculty of Law, Business and Economics > Department of Business Administration
Faculties > Faculty of Law, Business and Economics > Department of Business Administration > Lehrstuhl Betriebswirtschaftslehre XIV - Marketing und Innovation
Result of work at the UBT: No
DDC Subjects: 300 Social sciences > 330 Economics
Date Deposited: 17 Feb 2015 08:27
Last Modified: 17 Feb 2015 08:27
URI: https://eref.uni-bayreuth.de/id/eprint/6805