Titlebar

Export bibliographic data
Literature by the same author
plus on the publication server
plus at Google Scholar

 

Ein wissensbasiertes System zur Positionierungs- und Segmentierungsanalyse

Title data

Baier, Daniel:
Ein wissensbasiertes System zur Positionierungs- und Segmentierungsanalyse.
In: Gaul, Wolfgang ; Schader, Martin (Hrsg.): Wissensbasierte Marketing-Datenanalyse : das WIMDAS-Projekt. - Frankfurt : Lang , 1994 . - pp. 85-112 . - (Entscheidungsunterstützung für ökonomische Probleme ; 6 )
ISBN 3-631-47389-3

Further data

Item Type: Article in a book
Refereed: Yes
Institutions of the University: Faculties > Faculty of Law, Business and Economics > Department of Business Administration > Lehrstuhl Betriebswirtschaftslehre XIV - Marketing und Innovation > Lehrstuhl Betriebswirtschaftslehre XIV - Marketing und Innovation - Univ.-Prof. Dr. Daniel Baier
Faculties
Faculties > Faculty of Law, Business and Economics
Faculties > Faculty of Law, Business and Economics > Department of Business Administration
Faculties > Faculty of Law, Business and Economics > Department of Business Administration > Lehrstuhl Betriebswirtschaftslehre XIV - Marketing und Innovation
Result of work at the UBT: No
DDC Subjects: 300 Social sciences > 330 Economics
Date Deposited: 17 Feb 2015 11:51
Last Modified: 17 Feb 2015 11:51
URI: https://eref.uni-bayreuth.de/id/eprint/6902