Literatur vom gleichen Autor/der gleichen Autor*in
plus bei Google Scholar

Bibliografische Daten exportieren
 

Value Co-creation in Sport Management

Titelangaben

Woratschek, Herbert ; Horbel, Chris ; Popp, Bastian:
Value Co-creation in Sport Management.
London : Routledge , 2016
ISBN 978-1-138-91505-3

Weitere URLs

Abstract

1. Value co-creation in sport management Herbert Woratschek, Chris Horbel and Bastian Popp
2. The sport value framework - a new fundamental logic for analyses in sport management Herbert Woratschek, Chris Horbel and Bastian Popp
3. Exploring customer-to-customer value co-creation platforms and practices in team sports Sebastian Uhrich
4. Creating value through membership and participation in sport fan consumption communities David P. Hedlund
5. Co-destruction of value by spectators: the case of silent protests Maximilian Stieler, Friederike Weismann and Claas Christian Germelmann
6. Considering coopetition strategies in sport tourism networks: a look at the nonprofit nautical sports clubs on the northern coast of France Nicolas Lorgnier and Che-Jen Su

Weitere Angaben

Publikationsform: Buch / Monografie
Zusätzliche Informationen: This book was published as a special issue of European Sport Management Quarterly
Institutionen der Universität: Fakultäten > Rechts- und Wirtschaftswissenschaftliche Fakultät
Fakultäten > Rechts- und Wirtschaftswissenschaftliche Fakultät > Fachgruppe Betriebswirtschaftslehre
Fakultäten > Rechts- und Wirtschaftswissenschaftliche Fakultät > Fachgruppe Betriebswirtschaftslehre > Lehrstuhl Betriebswirtschaftslehre VIII - Marketing und Dienstleistungsmanagement
Fakultäten > Rechts- und Wirtschaftswissenschaftliche Fakultät > Fachgruppe Betriebswirtschaftslehre > Lehrstuhl Betriebswirtschaftslehre VIII - Marketing und Dienstleistungsmanagement > Lehrstuhl Betriebswirtschaftslehre VIII - Marketing und Dienstleistungsmanagement - Univ.-Prof. Dr. Herbert Woratschek
Fakultäten
Titel an der UBT entstanden: Ja
Themengebiete aus DDC: 300 Sozialwissenschaften > 300 Sozialwissenschaften, Soziologie
300 Sozialwissenschaften > 330 Wirtschaft
Eingestellt am: 17 Jul 2015 06:19
Letzte Änderung: 25 Okt 2022 12:23
URI: https://eref.uni-bayreuth.de/id/eprint/16727