Literature by the same author
plus at Google Scholar

Bibliografische Daten exportieren
 

Identifikation von Servicelücken bei Dienstleistungsunternehmen : die Anwendung des ISL-Ansatzes am Beispiel einer multifunktionalen Sportanlage

Title data

Woratschek, Herbert ; Horbel, Chris ; Popp, Bastian:
Identifikation von Servicelücken bei Dienstleistungsunternehmen : die Anwendung des ISL-Ansatzes am Beispiel einer multifunktionalen Sportanlage.
In: Gouthier, Matthias H. J. ; Coenen, Christian ; Schulze, Henning S. ; Wegmann, Christoph (Hrsg.): Service Excellence als Impulsgeber : Strategien - Management - Innovationen - Branchen. - Wiesbaden : Gabler , 2007 . - pp. 287-303
ISBN 978-3-8349-0688-5
DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-8349-9544-5_17

Official URL: Volltext

Further data

Item Type: Article in a book
Refereed: No
Institutions of the University: Faculties
Faculties > Faculty of Law, Business and Economics
Faculties > Faculty of Law, Business and Economics > Department of Business Administration
Faculties > Faculty of Law, Business and Economics > Department of Business Administration > Chair Business Administration VIII - Marketing and Services Management
Faculties > Faculty of Law, Business and Economics > Department of Business Administration > Chair Business Administration VIII - Marketing and Services Management > Chair Business Administration VIII - Marketing and Services Management - Univ.-Prof. Dr. Herbert Woratschek
Result of work at the UBT: Yes
DDC Subjects: 300 Social sciences > 330 Economics
Date Deposited: 26 Aug 2014 13:25
Last Modified: 05 Feb 2015 13:11
URI: https://eref.uni-bayreuth.de/id/eprint/2173