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Marketing für Universitäten: Möglichkeiten u. Grenzen d. Übertragbarkeit d. Marketing-Gedankens auf d. universitären Bereich

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Wangen-Goss, Margret:
Marketing für Universitäten: Möglichkeiten u. Grenzen d. Übertragbarkeit d. Marketing-Gedankens auf d. universitären Bereich.
Spardorf : Wilfer , 1983 . - XI, 278 p.
ISBN 3-922919-25-1
( Doctoral thesis, 1983 , Universität Bayreuth, Rechts- und Wirtschaftswissenschaftliche Fakultät)

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Item Type: Doctoral thesis
Keywords: Hochschule; Marketing; Universität
Institutions of the University: Faculties > Faculty of Law, Business and Economics > Department of Business Administration
Faculties > Faculty of Law, Business and Economics > Department of Business Administration > Former Professors
Faculties
Faculties > Faculty of Law, Business and Economics
Result of work at the UBT: Yes
DDC Subjects: 300 Social sciences > 330 Economics
Date Deposited: 13 Jan 2016 08:25
Last Modified: 13 Jan 2016 08:25
URI: https://eref.uni-bayreuth.de/id/eprint/26083