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Die Enkodierung und Dekodierung piktorieller Werbebotschaften : Ein semiotisch-kognitiver Ansatz

Title data

Poddig, Frank:
Die Enkodierung und Dekodierung piktorieller Werbebotschaften : Ein semiotisch-kognitiver Ansatz.
Wiesbaden : Deutscher Universitäts-Verlag , 1995 . - XVI, 335 S. - (DUV : Wirtschaftswissenschaft )
ISBN 3-8244-0273-4
( Doctoral thesis, 1995 , Universität Bayreuth, Rechts- und Wirtschaftswissenschaftliche Fakultät)

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Item Type: Doctoral thesis
Keywords: Bildkommunikation; Bildverstehen; Semiotik; Werbebotschaft; Werbung
Institutions of the University: Faculties > Faculty of Law, Business and Economics > Department of Business Administration
Faculties > Faculty of Law, Business and Economics > Department of Business Administration > Former Professors
Faculties
Faculties > Faculty of Law, Business and Economics
Result of work at the UBT: Yes
DDC Subjects: 300 Social sciences > 330 Economics
300 Social sciences > 380 Commerce, communications, transportation
Date Deposited: 27 Jan 2016 09:12
Last Modified: 27 Jan 2016 09:12
URI: https://eref.uni-bayreuth.de/id/eprint/26590