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Zielorientiertes Management von Fußballunternehmen : Konzepte und Begründungen für ein erfolgreiches Marken- und Kundenbindungsmanagement

Title data

Schilhaneck, Michael:
Zielorientiertes Management von Fußballunternehmen : Konzepte und Begründungen für ein erfolgreiches Marken- und Kundenbindungsmanagement.
Wiesbaden : Gabler Edition Wiss. , 2008
ISBN 3-8349-1010-4
( Doctoral thesis, 2008 , Universität Bayreuth, Kulturwissenschaftliche Fakultät)

Further data

Item Type: Doctoral thesis
Keywords: Fußballbundesliga; Fußballverein; Kundenbindung; Markenpolitik
Institutions of the University: Faculties > Faculty of Cultural Studies
Faculties > Faculty of Cultural Studies > Former Professors > Chair Sport Science II - Sport Governance and Event Management - Univ.-Prof. Dr. Walter Brehm
Faculties
Faculties > Faculty of Cultural Studies > Former Professors
Result of work at the UBT: Yes
DDC Subjects: 300 Social sciences > 330 Economics
700 Arts and recreation > 790 Sports, games, entertainment
Date Deposited: 18 Feb 2016 09:07
Last Modified: 18 Feb 2016 09:07
URI: https://eref.uni-bayreuth.de/id/eprint/28746