Literature by the same author
plus at Google Scholar

Bibliografische Daten exportieren
 

Lernprozesse und kognitive Entwicklung im bilingualen Unterricht : Bericht aus einer zweijährigen Longitudinalstudie

Title data

Fehling, Sylvia:
Lernprozesse und kognitive Entwicklung im bilingualen Unterricht : Bericht aus einer zweijährigen Longitudinalstudie.
In: Caspari, Daniela ; Hallet, Wolfgang ; Wegner, Anke ; Zydatiß, Wolfgang (ed.): Bilingualer Unterricht macht Schule : Beiträge aus der Praxisforschung. - Frankfurt am Main : Peter Lang , 2007 . - pp. 51-63 . - (Kolloquium Fremdsprachenunterricht ; 29 )
ISBN 978-3-631-59453-7

Further data

Item Type: Article in a book
Refereed: No
Institutions of the University: Faculties > Faculty of Languages and Literature > Didactics of English
Faculties > Faculty of Languages and Literature > Didactics of English > Didactics of English - Akad. Oberrätin Dr. Sylvia Fehling
Faculties
Faculties > Faculty of Languages and Literature
Result of work at the UBT: No
DDC Subjects: 400 Language > 400 Language
Date Deposited: 02 Jun 2020 13:03
Last Modified: 02 Jun 2020 13:03
URI: https://eref.uni-bayreuth.de/id/eprint/44290