Title data
Fehling, Sylvia:
Lernprozesse und kognitive Entwicklung im bilingualen Unterricht : Bericht aus einer zweijährigen Longitudinalstudie.
In: Caspari, Daniela ; Hallet, Wolfgang ; Wegner, Anke ; Zydatiß, Wolfgang
(ed.):
Bilingualer Unterricht macht Schule : Beiträge aus der Praxisforschung. -
Frankfurt am Main
: Peter Lang
,
2007
. - pp. 51-63
. - (Kolloquium Fremdsprachenunterricht
; 29
)
ISBN 978-3-631-59453-7
Further data
Item Type: | Article in a book |
---|---|
Refereed: | No |
Institutions of the University: | Faculties > Faculty of Languages and Literature > Didactics of English Faculties > Faculty of Languages and Literature > Didactics of English > Didactics of English - Akad. Oberrätin Dr. Sylvia Fehling Faculties Faculties > Faculty of Languages and Literature |
Result of work at the UBT: | No |
DDC Subjects: | 400 Language > 400 Language |
Date Deposited: | 02 Jun 2020 13:03 |
Last Modified: | 02 Jun 2020 13:03 |
URI: | https://eref.uni-bayreuth.de/id/eprint/44290 |