Literature by the same author
plus at Google Scholar

Bibliografische Daten exportieren
 

Ambush-Marketing bei Sportveranstaltungen : Erscheinungsformen, Abwehrmöglichkeiten gegen und verbleibender Freiraum für assoziative Werbemaßnahmen, Auswirkungen auf den Wettbewerb und Erwägungen de lege ferenda

Title data

Heermann, Peter W.:
Ambush-Marketing bei Sportveranstaltungen : Erscheinungsformen, Abwehrmöglichkeiten gegen und verbleibender Freiraum für assoziative Werbemaßnahmen, Auswirkungen auf den Wettbewerb und Erwägungen de lege ferenda.
Stuttgart ; Zürich : Boorberg ; Schulthess , 2011 . - 184 p. - (Schriftenreihe Causa Sport ; 3 )
ISBN 978-3-415-04637-5

Review:
  • Noth, CaS 2011, S. 297–298

Further data

Item Type: Book / Monograph
Institutions of the University: Faculties > Faculty of Law, Business and Economics > Department of Law > Chair Civil Law VI - Commercial and Economic Law, Comparative Law and Sports Law > Chair Civil Law VI - Commercial and Economic Law, Comparative Law and Sports Law - Univ.-Prof. Dr. Peter W. Heermann
Faculties
Faculties > Faculty of Law, Business and Economics
Faculties > Faculty of Law, Business and Economics > Department of Law
Faculties > Faculty of Law, Business and Economics > Department of Law > Chair Civil Law VI - Commercial and Economic Law, Comparative Law and Sports Law
Result of work at the UBT: Yes
DDC Subjects: 300 Social sciences > 340 Law
Date Deposited: 28 Jun 2022 10:08
Last Modified: 28 Jun 2022 10:08
URI: https://eref.uni-bayreuth.de/id/eprint/70220