Zeitschrift: Journal of Marketing Management

Eine Ebene nach oben ...
Exportieren als [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Gruppieren nach: Jahr | Person
Springe zu: 2021 | 2019
Anzahl der Einträge: 2.

2021

Schreiner, Timo ; Baier, Daniel:
Online retailing during the COVID-19 pandemic : consumer preferences for marketing actions with consumer self-benefits versus other-benefit components.
In: Journal of Marketing Management. Bd. 37 (2021) Heft 17-18 . - S. 1866-1902.
ISSN 1071-1988
DOI: https://doi.org/10.1080/0267257X.2022.2030784

2019

Rese, Alexandra ; Schlee, Tobias ; Baier, Daniel:
The need for services and technologies in physical fast fashion stores : Generation Y’s opinion.
In: Journal of Marketing Management. Bd. 35 (2019) Heft 15/16 . - S. 1437-1459.
ISSN 1071-1988
DOI: https://doi.org/10.1080/0267257X.2019.1665087

Diese Liste wurde am Thu Nov 21 12:39:21 2024 CET generiert.
[Zum Seitenanfang]
URL für die Einbettung dieser Seite in externe WWW-Seiten:
https://eref.uni-bayreuth.de/cgi/exportview/journal/Journal_of_Marketing_Management/XML/Journal_of_Marketing_Management.xml