Zeitschrift: Sport Management Review

Eine Ebene nach oben ...
Exportieren als [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Gruppieren nach: Jahr | Person
Springe zu: G | P | S
Anzahl der Einträge: 4.

G

Gerke, Anna ; Woratschek, Herbert ; Dickson, Geoff:
The Sport Cluster Concept as middle-range theory for the Sport Value Framework.
In: Sport Management Review. Bd. 23 (2020) Heft 2 . - S. 200-214.
ISSN 1441-3523
DOI: https://doi.org/10.1016/j.smr.2018.12.004

P

Popp, Bastian ; Woratschek, Herbert:
Introducing branded communities in sport for building strong brand relations in social media.
In: Sport Management Review. Bd. 19 (2016) Heft 2 . - S. 183-197.
ISSN 1441-3523
DOI: https://doi.org/10.1016/j.smr.2015.06.001

S

Stegmann, Pascal ; Ströbel, Tim ; Woratschek, Herbert:
Categorizing engagement behavior in sport brand communities : an empirical study informed by social practice theory.
In: Sport Management Review. (9 April 2024) . - S. 1-28.
ISSN 1441-3523
DOI: https://doi.org/10.1080/14413523.2024.2329826

Schönberner, Jan ; Woratschek, Herbert ; Ellert, Guido:
Hidden Agenda in Sport Sponsorship : The Influence of Managers' Personal Objectives on Sport Sponsorship Decisions.
In: Sport Management Review. Bd. 24 (2021) Heft 2 . - S. 204-225.
ISSN 1441-3523
DOI: https://doi.org/10.1016/j.smr.2020.07.001

Diese Liste wurde am Sat Apr 27 16:24:17 2024 CEST generiert.
[Zum Seitenanfang]
URL für die Einbettung dieser Seite in externe WWW-Seiten:
https://eref.uni-bayreuth.de/cgi/exportview/journal/Sport_Management_Review/XML/Sport_Management_Review.xml