Titlebar

Export bibliographic data
Literature by the same author
plus on the publication server
plus at Google Scholar

 

Product Placement im Fernsehen - unlautere Werbung oder denkbare Finanzierungsquelle im dualen Rundfunksystem? : eine Beurteilung aus dem Blickwinkel des Wettbewerbsrechts unter Berücksichtigung der Mediengesetze

Title data

Dörfler, Gabriele:
Product Placement im Fernsehen - unlautere Werbung oder denkbare Finanzierungsquelle im dualen Rundfunksystem? : eine Beurteilung aus dem Blickwinkel des Wettbewerbsrechts unter Berücksichtigung der Mediengesetze.
Frankfurt am Main : Lang , 1993 . - XI, 157 p. - (Europäische Hochschulschriften : Reihe 2, Rechtswissenschaft ; 1324 )
ISBN 3-631-45572-0
( Doctoral thesis, 1992 , Universität Bayreuth, Rechts- und Wirtschaftswissenschaftliche Fakultät)

Further data

Item Type: Doctoral thesis
Keywords: Fernsehen; Product placement; Produktpositionierung; Unlauterer Wettbewerb; Wettbewerbsrecht
Institutions of the University: Faculties > Faculty of Law, Business and Economics > Department of Law
Faculties > Faculty of Law, Business and Economics > Department of Law > Former Professors
Faculties
Faculties > Faculty of Law, Business and Economics
Result of work at the UBT: Yes
DDC Subjects: 000 Computer Science, information, general works > 070 News media, journalism and publishing
300 Social sciences > 340 Law
Date Deposited: 22 Jan 2016 10:43
Last Modified: 22 Jan 2016 10:43
URI: https://eref.uni-bayreuth.de/id/eprint/27236