Title data
Schädle-Schardt, Walter:
Verteiltes versus massiertes motorisches Lernen : Eine Untersuchung zur Bedeutung der zeitlichen Gestaltung von Lernprozessen beim Erlernen verschieden komplexer Jonglieraufgaben.
Konstanz
:
Hartung-Gorre
,
1991
. - 119 p.
ISBN 3-89191-433-4
(
Doctoral thesis,
1990
, Universität Bayreuth, Kulturwissenschaftliche Fakultät)
Further data
Item Type: | Doctoral thesis |
---|---|
Keywords: | Jonglieren; Motorisches Lernen |
Institutions of the University: | Faculties > Faculty of Cultural Studies Faculties > Faculty of Cultural Studies > Former Professors Faculties > Faculty of Cultural Studies > Department of Sport Science Faculties |
Result of work at the UBT: | Yes |
DDC Subjects: | 300 Social sciences > 370 Education 700 Arts and recreation > 790 Sports, games, entertainment |
Date Deposited: | 18 Jan 2016 10:56 |
Last Modified: | 18 Jan 2016 10:56 |
URI: | https://eref.uni-bayreuth.de/id/eprint/26685 |