Literature by the same author
plus at Google Scholar

Bibliografische Daten exportieren
 

Verteiltes versus massiertes motorisches Lernen : Eine Untersuchung zur Bedeutung der zeitlichen Gestaltung von Lernprozessen beim Erlernen verschieden komplexer Jonglieraufgaben

Title data

Schädle-Schardt, Walter:
Verteiltes versus massiertes motorisches Lernen : Eine Untersuchung zur Bedeutung der zeitlichen Gestaltung von Lernprozessen beim Erlernen verschieden komplexer Jonglieraufgaben.
Konstanz : Hartung-Gorre , 1991 . - 119 p.
ISBN 3-89191-433-4
( Doctoral thesis, 1990 , Universität Bayreuth, Kulturwissenschaftliche Fakultät)

Further data

Item Type: Doctoral thesis
Keywords: Jonglieren; Motorisches Lernen
Institutions of the University: Faculties > Faculty of Cultural Studies
Faculties > Faculty of Cultural Studies > Former Professors
Faculties > Faculty of Cultural Studies > Department of Sport Science
Faculties
Result of work at the UBT: Yes
DDC Subjects: 300 Social sciences > 370 Education
700 Arts and recreation > 790 Sports, games, entertainment
Date Deposited: 18 Jan 2016 10:56
Last Modified: 18 Jan 2016 10:56
URI: https://eref.uni-bayreuth.de/id/eprint/26685