Literature by the same author
plus at Google Scholar

Bibliografische Daten exportieren
 

Inklusion im Mehrebenenystem : Überlegungen und explorative Analysen zur Einführung der "Inklusiven Schule" aus der Perspektive einer rekonstruktiven Governanceforschung

Title data

Dietrich, Fabian:
Inklusion im Mehrebenenystem : Überlegungen und explorative Analysen zur Einführung der "Inklusiven Schule" aus der Perspektive einer rekonstruktiven Governanceforschung.
In: Budde, Jürgen ; Dlugosch, Andrea ; Sturm, Tanja (ed.): (Re-)Konstruktive Inklusionsforschung : Differenzlinien - Handlungsfelder - Empirische Zugänge. - Opladen : Budrich , 2017 . - pp. 181-195
ISBN 978-3-8474-0769-0

Further data

Item Type: Article in a book
Refereed: Yes
Institutions of the University: Faculties > Faculty of Cultural Studies > Chair School Education > Chair School Education - Univ.-Prof. Dr. Fabian Dietrich
Faculties
Faculties > Faculty of Cultural Studies
Faculties > Faculty of Cultural Studies > Chair School Education
Result of work at the UBT: No
DDC Subjects: 300 Social sciences > 370 Education
Date Deposited: 14 Oct 2020 05:59
Last Modified: 14 Oct 2020 05:59
URI: https://eref.uni-bayreuth.de/id/eprint/58114