Literature by the same author
plus at Google Scholar

Bibliografische Daten exportieren
 

Unterrichten ohne Lehrerstatus : Positionierung im Professionalisierungsprozess im Rahmen der Reflexion eigener Unterrichtserfahrungen

Title data

Bauer, Angela:
Unterrichten ohne Lehrerstatus : Positionierung im Professionalisierungsprozess im Rahmen der Reflexion eigener Unterrichtserfahrungen.
In: ZISU : Zeitschrift für interpretative Schul- und Unterrichtsforschung. Vol. 8 (2019) . - pp. 81-94.
ISSN 2195-2671
DOI: https://doi.org/10.3224/zisu.v8i1.06

Further data

Item Type: Article in a journal
Refereed: Yes
Institutions of the University: Faculties > Faculty of Cultural Studies > Chair School Education
Faculties
Faculties > Faculty of Cultural Studies
Result of work at the UBT: No
DDC Subjects: 300 Social sciences
300 Social sciences > 370 Education
Date Deposited: 06 Sep 2021 12:20
Last Modified: 06 Sep 2021 12:20
URI: https://eref.uni-bayreuth.de/id/eprint/66959