Literature by the same author
plus at Google Scholar

Bibliografische Daten exportieren
 

Innovation Communities - Aufbau und Entwicklung von Promotorennetzwerken als Erfolgsfaktor radikaler Innovationen : Kurzfassung einer Studie

Title data

Sand, Nicolai ; Rese, Alexandra ; Baier, Daniel:
Innovation Communities - Aufbau und Entwicklung von Promotorennetzwerken als Erfolgsfaktor radikaler Innovationen : Kurzfassung einer Studie.
BTU Cottbus, Lehrstuhl für Marketing und Innovationsmanagement
Cottbus , 2009 . - 26 p.

Official URL: Volltext

Further data

Item Type: Project report, research report, expert assessments
Additional notes: Kurzfassung einer Studie im Rahmen des Förderschwerpunkts "Innovationsstrategien jenseits des traditionellen Managements: Innovationsstrategien in unternehmensübergreifenden Kooperationen und Allianzen" im BMBF-Programm "Arbeiten - Lernen - Kompetenzen entwickeln"
Institutions of the University: Faculties > Faculty of Law, Business and Economics > Department of Business Administration > Chair Business Administration XIV - Marketing and Innovation > Chair Business Administration XIV - Marketing and Innovation - Univ.-Prof. Dr. Daniel Baier
Faculties
Faculties > Faculty of Law, Business and Economics
Faculties > Faculty of Law, Business and Economics > Department of Business Administration
Faculties > Faculty of Law, Business and Economics > Department of Business Administration > Chair Business Administration XIV - Marketing and Innovation
Result of work at the UBT: No
DDC Subjects: 300 Social sciences > 330 Economics
Date Deposited: 16 Feb 2015 11:34
Last Modified: 16 Feb 2015 11:34
URI: https://eref.uni-bayreuth.de/id/eprint/6801