Zeitschrift: International Journal of Sports Marketing and Sponsorship

Eine Ebene nach oben ...
Exportieren als [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Gruppieren nach: Jahr | Person
Springe zu: 2023 | 2016
Anzahl der Einträge: 2.

2023

Stegmann, Pascal ; Matyas, Daniel ; Ströbel, Tim:
Hype or opportunity? Tokenization as engagement platform in sport marketing.
In: International Journal of Sports Marketing and Sponsorship. Bd. 24 (2023) Heft 4 . - S. 722-736.
ISSN 1464-6668
DOI: https://doi.org/10.1108/IJSMS-08-2022-0157

2016

Popp, Bastian ; Germelmann, Claas Christian ; Jung, Benjamin:
We love to hate them! : Social media-based anti-brand communities in professional football.
In: International Journal of Sports Marketing and Sponsorship. Bd. 17 (2016) Heft 4 . - S. 349-367.
ISSN 1464-6668
DOI: https://doi.org/10.1108/IJSMS-11-2016-018

Diese Liste wurde am Thu Nov 21 11:43:35 2024 CET generiert.
[Zum Seitenanfang]
URL für die Einbettung dieser Seite in externe WWW-Seiten:
https://eref.uni-bayreuth.de/cgi/exportview/journal/8ff1094e8371c64f87a376d2069c8976/XML/8ff1094e8371c64f87a376d2069c8976.xml