Veröffentlichungen "Kullak, Franziska"

Eine Ebene nach oben ...
Exportieren als [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Gruppieren nach: Publikationsform | Jahr
Anzahl der Einträge: 15.

Artikel in einer Zeitschrift

Kullak, Franziska ; Baier, Daniel ; Woratschek, Herbert:
How do customers meet their needs in in-store and online fashion shopping? A comparative study based on the jobs-to-be-done theory.
In: Journal of Retailing and Consumer Services. Bd. 71 (2023) . - 103221.
ISSN 0969-6989
DOI: https://doi.org/10.1016/j.jretconser.2022.103221

Kullak, Franziska ; Fehrer, Julia ; Baker, Jonathan J. ; Woratschek, Herbert ; Sam-Cobbah, Joana:
Shaping market systems for social change in emerging economies.
In: Industrial Marketing Management. Bd. 100 (2022) . - S. 19-35.
ISSN 1873-2062
DOI: https://doi.org/10.1016/j.indmarman.2021.10.014

Kullak, Franziska ; Baker, Jonathan J. ; Woratschek, Herbert:
Enhancing value creation in social purpose organizations : Business models that leverage networks.
In: Journal of Business Research. Bd. 125 (2021) . - S. 630-642.
ISSN 0148-2963
DOI: https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2020.01.069

Fehrer, Julia ; Kullak, Franziska ; Woratschek, Herbert:
Platform Business Models in the Logic of Value Co-Creation.
In: SMAB Relevant Management Insights. Bd. 1 (2020) Heft 23 . - S. 1-5.

Aufsatz in einem Buch

Kullak, Franziska ; Baker, Jonathan J. ; Woratschek, Herbert:
Leveraging the resources of others: Social purpose organizations as engagement platforms (A2020-64130).
In: Proceedings of the European Marketing Academy : EMAC 2020 Annual Conference. - Budapest , 2020

Kullak, Franziska ; Baker, Jonathan J. ; Woratschek, Herbert:
Leveraging the resources of others: Social purpose organizations as engagement platforms (R2020-83717).
In: Proceedings of the European Marketing Academy : EMAC 2020 Regional Conference. - Zagreb , 2020

Veranstaltungsbeitrag

Kullak, Franziska ; Baier, Daniel ; Woratschek, Herbert:
Advancing the Understanding of Customer Needs in Fashion Retailing : A Jobs-to-be-Done Perspective.
2022
Veranstaltung: 13th European Marketing Academy (EMAC) Regional Conference , 21.-23.09.2022 , Kaunas, Lithuania.
(Veranstaltungsbeitrag: Kongress/Konferenz/Symposium/Tagung , Vortrag )

Kullak, Franziska ; Fehrer, Julia ; Baker, Jonathan J. ; Woratschek, Herbert ; Sam-Cobbah, Joana:
Collective action within and beyond social entrepreneurial networks : A market-shaping perspective.
2021
Veranstaltung: European Marketing Association Conference (EMAC) 2021 , 25.-28.05.2021 , Madrid (Online).
(Veranstaltungsbeitrag: Kongress/Konferenz/Symposium/Tagung , Vortrag )

Kullak, Franziska:
Festival Junger Künstler Bayreuth : Wie ein Phoenix aus der Asche - Die Entwicklung eines erfolgreichen Geschäftsmodells über sieben Jahrzehnte.
2020
Veranstaltung: Kultursalon im Rahmen des 70jährigen Bestehens des Festival Junger Künstler , 29.07.2020 , Bayreuth.
(Veranstaltungsbeitrag: Sonstige Veranstaltungsart, Vortrag )

Kullak, Franziska ; Fehrer, Julia ; Baker, Jonathan J. ; Woratschek, Herbert ; Sam-Cobbah, Joana:
Market Work for Social Good in Emerging Economies.
2020
Veranstaltung: Market Shaping (MASHIN) Move 2020 Digital Colloquium , 23.06.2020 .
(Veranstaltungsbeitrag: Kongress/Konferenz/Symposium/Tagung , Vortrag )

Kullak, Franziska ; Baker, Jonathan J. ; Woratschek, Herbert:
Social enterprise business models that leverage networks.
2019
Veranstaltung: Australian and New Zealand Marketing Academy (ANZMAC) Conference 2019 , December 2-4, 2019 , Wellington, New Zealand.
(Veranstaltungsbeitrag: Kongress/Konferenz/Symposium/Tagung , Vortrag )

Kullak, Franziska ; Woratschek, Herbert:
Jobs-To-Be-Done for Enhancing Value Co-Creation : Empirical Findings in Retailing.
2019
Veranstaltung: 48th European Marketing Academy Conference (EMAC) , 28.-31.05.2019 , Hamburg.
(Veranstaltungsbeitrag: Kongress/Konferenz/Symposium/Tagung , Vortrag )

Kullak, Franziska ; Baier, Daniel ; Woratschek, Herbert:
Value Creation in Fashion Retailing : Empirical Findings of a Jobs-To-Be-Done Framework Application.
2019
Veranstaltung: 5th European Conference on Data Analysis (ECDA2019) , March 18-20, 2019 , Bayreuth, Germany.
(Veranstaltungsbeitrag: Kongress/Konferenz/Symposium/Tagung , Vortrag )

Fehrer, Julia ; Kullak, Franziska ; Sam-Cobbah, Joana:
Engagement Practices in Social Entrepreneurial Business Models : A Systemic Perspective.
2018
Veranstaltung: Australian & New Zealand Marketing Academy Conference (ANZMAC) 2018 , 03.-05.12.2018 , Adelaide, Australia.
(Veranstaltungsbeitrag: Kongress/Konferenz/Symposium/Tagung , Vortrag )

Baier, Daniel ; Kullak, Franziska ; Woratschek, Herbert:
"New" Techniques for Site Engineering : Kano and Jobs-To-Be-Done Revisited.
2017
Veranstaltung: 6th German-Japanese Workshop on Advances in Data Analysis and Related New Techniques and Applications (GJSCRT2017) , August 11-12, 2017 , Tokyo, Japan.
(Veranstaltungsbeitrag: Kongress/Konferenz/Symposium/Tagung , Vortrag )

Diese Liste wurde am Thu Apr 18 08:40:29 2024 CEST generiert.
[Zum Seitenanfang]
URL für die Einbettung dieser Seite in externe WWW-Seiten:
https://eref.uni-bayreuth.de/XML/person_gndid/1179954165.xml