Gruppieren nach:
Publikationsform |
JahrAnzahl der Einträge: 15.
Artikel in einer Zeitschrift
Kullak, Franziska ; Baier, Daniel ; Woratschek, Herbert:
How do customers meet their needs in in-store and online fashion shopping? A comparative study based on the jobs-to-be-done theory.
In: Journal of Retailing and Consumer Services.
Bd. 71
(2023)
.
- 103221.
ISSN 0969-6989
DOI: https://doi.org/10.1016/j.jretconser.2022.103221
Kullak, Franziska ; Fehrer, Julia ; Baker, Jonathan J. ; Woratschek, Herbert ; Sam-Cobbah, Joana:
Shaping market systems for social change in emerging economies.
In: Industrial Marketing Management.
Bd. 100
(2022)
.
- S. 19-35.
ISSN 1873-2062
DOI: https://doi.org/10.1016/j.indmarman.2021.10.014
Kullak, Franziska ; Baker, Jonathan J. ; Woratschek, Herbert:
Enhancing value creation in social purpose organizations : Business models that leverage networks.
In: Journal of Business Research.
Bd. 125
(2021)
.
- S. 630-642.
ISSN 0148-2963
DOI: https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2020.01.069
Fehrer, Julia ; Kullak, Franziska ; Woratschek, Herbert:
Platform Business Models in the Logic of Value Co-Creation.
In: SMAB Relevant Management Insights.
(2020)
Heft 23
.
- S. 1-5.
Aufsatz in einem Buch
Kullak, Franziska ; Baker, Jonathan J. ; Woratschek, Herbert:
Leveraging the resources of others: Social purpose organizations as engagement platforms (A2020-64130).
In:
Proceedings of the European Marketing Academy : EMAC 2020 Annual Conference. -
Budapest
,
2020
Kullak, Franziska ; Baker, Jonathan J. ; Woratschek, Herbert:
Leveraging the resources of others: Social purpose organizations as engagement platforms (R2020-83717).
In:
Proceedings of the European Marketing Academy : EMAC 2020 Regional Conference. -
Zagreb
,
2020
Veranstaltungsbeitrag
Kullak, Franziska ; Baier, Daniel ; Woratschek, Herbert:
Advancing the Understanding of Customer Needs in Fashion Retailing : A Jobs-to-be-Done Perspective.
2022
Veranstaltung: 13th European Marketing Academy (EMAC) Regional Conference
, 21.-23.09.2022
, Kaunas, Lithuania.
(Veranstaltungsbeitrag: Kongress/Konferenz/Symposium/Tagung
,
Vortrag
)
Kullak, Franziska ; Fehrer, Julia ; Baker, Jonathan J. ; Woratschek, Herbert ; Sam-Cobbah, Joana:
Collective action within and beyond social entrepreneurial networks : A market-shaping perspective.
2021
Veranstaltung: European Marketing Association Conference (EMAC) 2021
, 25.-28.05.2021
, Madrid (Online).
(Veranstaltungsbeitrag: Kongress/Konferenz/Symposium/Tagung
,
Vortrag
)
Kullak, Franziska:
Festival Junger Künstler Bayreuth : Wie ein Phoenix aus der Asche - Die Entwicklung eines erfolgreichen Geschäftsmodells über sieben Jahrzehnte.
2020
Veranstaltung: Kultursalon im Rahmen des 70jährigen Bestehens des Festival Junger Künstler
, 29.07.2020
, Bayreuth.
(Veranstaltungsbeitrag: Sonstige
Veranstaltungsart,
Vortrag
)
Kullak, Franziska ; Fehrer, Julia ; Baker, Jonathan J. ; Woratschek, Herbert ; Sam-Cobbah, Joana:
Market Work for Social Good in Emerging Economies.
2020
Veranstaltung: Market Shaping (MASHIN) Move 2020 Digital Colloquium
, 23.06.2020
.
(Veranstaltungsbeitrag: Kongress/Konferenz/Symposium/Tagung
,
Vortrag
)
Kullak, Franziska ; Baker, Jonathan J. ; Woratschek, Herbert:
Social enterprise business models that leverage networks.
2019
Veranstaltung: Australian and New Zealand Marketing Academy (ANZMAC) Conference 2019
, December 2-4, 2019
, Wellington, New Zealand.
(Veranstaltungsbeitrag: Kongress/Konferenz/Symposium/Tagung
,
Vortrag
)
Kullak, Franziska ; Woratschek, Herbert:
Jobs-To-Be-Done for Enhancing Value Co-Creation : Empirical Findings in Retailing.
2019
Veranstaltung: 48th European Marketing Academy Conference (EMAC)
, 28.-31.05.2019
, Hamburg.
(Veranstaltungsbeitrag: Kongress/Konferenz/Symposium/Tagung
,
Vortrag
)
Kullak, Franziska ; Baier, Daniel ; Woratschek, Herbert:
Value Creation in Fashion Retailing : Empirical Findings of a Jobs-To-Be-Done Framework Application.
2019
Veranstaltung: 6th European Conference on Data Analysis (ECDA2019)
, March 18-20,2019
, Bayreuth, Germany.
(Veranstaltungsbeitrag: Kongress/Konferenz/Symposium/Tagung
,
Vortrag
)
Fehrer, Julia ; Kullak, Franziska ; Sam-Cobbah, Joana:
Engagement Practices in Social Entrepreneurial Business Models : A Systemic Perspective.
2018
Veranstaltung: Australian & New Zealand Marketing Academy Conference (ANZMAC) 2018
, 03.-05.12.2018
, Adelaide, Australia.
(Veranstaltungsbeitrag: Kongress/Konferenz/Symposium/Tagung
,
Vortrag
)
Baier, Daniel ; Kullak, Franziska ; Woratschek, Herbert:
"New" Techniques for Site Engineering : Kano and Jobs-To-Be-Done Revisited.
2017
Veranstaltung: 6th German-Japanese Workshop on Advances in Data Analysis and Related New Techniques and Applications (GJSCRT2017)
, August 11-12, 2017
, Tokyo, Japan.
(Veranstaltungsbeitrag: Kongress/Konferenz/Symposium/Tagung
,
Vortrag
)
URL für die Einbettung dieser Seite in externe WWW-Seiten:
https://eref.uni-bayreuth.de/XML/person_gndid/1179954165.xml