Titelangaben
Alber, Erdmute ; Clemens, Iris:
Challenging the institutional bias in research on education : Multiplicities of learning processes in Africa.
2021
Veranstaltung: Africa Challenges (VAD)
, 07.-11.06.2021
, Frankfurt.
(Veranstaltungsbeitrag: Kongress/Konferenz/Symposium/Tagung
,
Vortrag
)
Weitere URLs
Abstract
In our interdisciplinary panel, we want to investigate learning processes in the African context in a broad sense and work out their necessary multiplicity. By stressing the relationality of any learning situation, we highlight the interwoven net of narratives, persons, artefacts, ideas, practices etc. that constitutes learning processes in Africa.
Weitere Angaben
Publikationsform: | Veranstaltungsbeitrag (Vortrag) |
---|---|
Begutachteter Beitrag: | Ja |
Institutionen der Universität: | Fakultäten > Kulturwissenschaftliche Fakultät Fakultäten > Kulturwissenschaftliche Fakultät > Lehrstuhl Allgemeine Erziehungswissenschaft Fakultäten > Kulturwissenschaftliche Fakultät > Lehrstuhl Allgemeine Erziehungswissenschaft > Lehrstuhl Allgemeine Erziehungswissenschaft - Univ.-Prof. Dr. Iris Clemens |
Titel an der UBT entstanden: | Ja |
Themengebiete aus DDC: | 300 Sozialwissenschaften 300 Sozialwissenschaften > 370 Bildung und Erziehung |
Eingestellt am: | 15 Sep 2023 06:33 |
Letzte Änderung: | 15 Sep 2023 06:33 |
URI: | https://eref.uni-bayreuth.de/id/eprint/66094 |