Title data
Kunze, Hermann:
Diagnose und individuelle Förderung von Kindern mit Lernproblemen beim Schriftspracherwerb : Transfer der Erkenntnisse von "Ursachen bei Kindern mit Integrationsstörungen, Entwicklungs- und Lernrückständen und deren Förderung im Erstunterricht der sonderpädagogischen Diagnose- und Förderklassen" in das Unterrichtskonzept der Grundschule.
1997
. - 465 p.
(
Doctoral thesis,
1997
, Universität Bayreuth, Sprach- und Literaturwissenschaftliche Fakultät)
Further data
Item Type: | Doctoral thesis |
---|---|
Keywords: | Grundschulkind; Lernstörung; Schriftsprache; Spracherwerb |
Institutions of the University: | Faculties > Faculty of Languages and Literature Faculties > Faculty of Languages and Literature > Former Professors Faculties > Faculty of Languages and Literature > Professor Didactics of German Language and Literature Faculties |
Result of work at the UBT: | Yes |
DDC Subjects: | 300 Social sciences > 370 Education |
Date Deposited: | 04 Feb 2016 09:03 |
Last Modified: | 04 Feb 2016 09:03 |
URI: | https://eref.uni-bayreuth.de/id/eprint/27672 |